Wersja obowiązująca z dnia

Główny Księgowy (Etatów: 1 )

Informacje dodatkowe:

OGŁOSZENIE

Kierownik Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Reszlu
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze
Główny Księgowy
w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Reszlu
ul. Kolejowa 25a, 11-440 Reszel

  • Wymiar etatu: pełny wymiar czasu pracy
  • Liczba stanowisk: 1

 I. WYMAGANIA WARUNKUJĄCE DOPUSZCZENIE DO UDZIAŁU W NABORZE
Kandydat powinien spełniać następujące wymagania:

  1. Wymagania niezbędne:
    1. Obywatelstwo państwa członkowskiego Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państwa członkowskiego Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) – strony umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, chyba że odrębne ustawy uzależniają zatrudnienie w jednostce sektora finansów publicznych od posiadania obywatelstwa polskiego; 
    2. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
    3. Brak prawomocnego skazania za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe;
    4. posiadanie znajomości języka polskiego w mowie i piśmie w zakresie koniecznym do wykonywania obowiązków głównego księgowego;
    5. spełnienie jednego z poniższych warunków:
      1. ukończone ekonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe i posiada co najmniej 3-letnią praktykę w księgowości,
      2. ukończenie średniej, policealnej lub pomaturalnej szkoły ekonomicznej i posiadanie co najmniej 6-letniej praktyki w księgowości,
      3. wpisanie do rejestru biegłych rewidentów na podstawie odrębnych przepisów,
      4. posiadanie certyfikatu księgowego uprawniającego do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych albo świadectwa kwalifikacyjnego uprawniającego do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych, wydane na podstawie odrębnych przepisów.
    6. Nieposzlakowana opinia;
    7. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku. 
  2. Wymagania dodatkowe:
    1. znajomość przepisów:
      • ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości i jej aktów wykonawczych,
      • ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych i jej aktów wykonawczych,
      • ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym i jej aktów wykonawczych,
      • ustawy z dnia 26 lipca 1991 r. o podatku dochodowym od osób fizycznych i jej aktów wykonawczych,
      • ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług i jej aktów wykonawczych,
      • ustawy z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej i jej aktów wykonawczych,
      • ustawy z dnia 13 października 1998 r. o systemie ubezpieczeń społecznych i jej aktów wykonawczych;
    2. umiejętność obsługi komputera w zakresie programów pakietu Office oraz preferowana znajomość obsługi programu Respons, Płatnik oraz SJOBesti@;
    3. Umiejętność pracy w zespole;
    4. Odporność na stres, kreatywność, zaangażowanie, odpowiedzialność, obowiązkowość, terminowość, komunikatywność;
    5. Doświadczenie w pracy w ośrodku pomocy społecznej.

Cechy osobowościowe:
uczciwość, komunikatywność, punktualność, sumienność, wysoka kultura osobista, dyspozycyjność, odporność na stres, zaangażowanie, odpowiedzialność, samodzielność.

II. INFORMACJA O WARUNKACH ZATRUDNIENIA NA DANYM STANOWISKU:

  1. praca administracyjno – biurowa przy użyciu komputera powyżej 4 godzin dziennie, obsługa sprzętu biurowego,
  2. miejsce pracy : Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Reszlu, ul. Kolejowa 25a, 11-440 Reszel,
  3. zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu pracy,

III. INFORMACJA O ZATRUDNIENIU OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych wyniósł poniżej 6%. 

IV. ZAKRES WYKONYWANYCH ZADAŃ NA STANOWISKU:

  1. Prowadzenie rachunkowości Ośrodka zgodnie z obowiązującymi przepisami. 
  2. Wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi.
  3. Dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych, w tym w szczególności w zakresie zgodności z planem finansowym.
  4. Dokonywanie wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych.
  5. Sporządzanie sprawozdań z działalności finansowej Ośrodka,
  6. Opracowywanie projektów przepisów wewnętrznych dotyczących polityki rachunkowości.
  7. Podejmowanie czynności w ramach realizacji kontroli zarządczej w zakresie wynikającym z obowiązujących przepisów prawa w szczególności ustawy o finansach publicznych, ustawy o rachunkowości, a także wewnętrznych obowiązujących w MOPS regulaminów i procedur,
  8. Bieżące analizowanie wykorzystania budżetu Ośrodka oraz wnioskowanie w sprawach zmian w budżecie.
  9. Sporządzanie sprawozdań z działalności finansowej Ośrodka.
  10. Sporządzanie sprawozdawczości oraz terminowe przekazywanie organom.
  11. Sprawowanie nadzoru nad inwentaryzacją środków trwałych, sprzętu oraz rozliczanie inwentaryzacji.

Zakres odpowiedzialności:

  1. właściwe i terminowe wykonywanie obowiązków,
  2. merytoryczne załatwianie spraw zgodnie z przewidzianymi prawem przepisami i wytycznymi przełożonych.

V. Wymagane dokumenty:

  1. życiorys CV,
  2. list motywacyjny (podpisany odręcznie),
  3. kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
  4. kopie dokumentów poświadczających posiadanie kwalifikacji zawodowych (certyfikaty, uprawnienia, zaświadczenia o ukończeniu kursów i szkoleń, dyplomy),
  5. kopie świadectw pracy, ewentualnie referencje z zakładów pracy,
  6. podpisane oświadczenie, że stan zdrowia kandydata pozwala na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym Główny Księgowy w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Reszlu,
  7. kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13 a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność,
  8. podpisane oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe
  9. podpisane oświadczenie „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisku urzędniczym Główny Księgowy w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Reszlu, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (t.j. D z.U. z 2019 r. poz. 1781)”. Dopuszcza się zawarcia ww. oświadczenia w CV.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

  1. Termin: 2024-08-26
  2. Sposób: Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w sekretariacie MOPS w Reszlu lub drogą pocztową na adres Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej ul. Kolejowa 25a, 11-440 Reszel, w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „dotyczy naboru na stanowisko urzędnicze Główny Księgowy” w terminie do dnia 26.08.2024 r., do godz. 15.00 (liczy się data wpływu oferty do Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Reszlu).
  3. Miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Kolejowa 25a 11-440 Reszel

VII. Informacje dodatkowe:
Oferty niekompletne lub, które wpłyną do Ośrodka po określonym wyżej terminie nie będą rozpatrywane.

Informacja o wynikach naboru zostanie upowszechniona w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Reszlu.


 

Załączniki

Treść ogłoszenia

Lista kandydatów

Wynik ogłoszenia